El’sardines (3/6)
After a tense therapy session at Nadia’s hair salon is interrupted by a power cut, Zouzou storms home and runs into Warda, who is desperate to confront her. With three days to go, will Zouzou finally muster up the courage to face her family and leave for the scientific expedition?