El’sardines (2/6)
After her family invade her room, Zouzou leaves the house to see Nadia, the hairdresser. In an attempt to confront her fears, she realises the secret of her departure weighs even more heavily on her, especially because Warda’s visa was refused. So Zouzou tries to avoid Warda.