El’sardines (6/6)
Now that the cat’s out of the bag, Zouzou tries to convince her family that her departure is for the best. She confronts them at her sister’s wedding and pushes her parents to give in, despite their fears of her being alone for a year on a “boat full of men”. Will Zouzou manage to leave Oran?