Nagi nad Berlinem (3/6)BFF
Jest poniedziałek. Lamprecht jest pewien, że nauczyciele zauważą jego nieobecność i będą go szukać. Jego nieobecność tłumaczy jednak fałszywe zwolnienie lekarskie sworzone przez Taia i sfałszowany list napisany przez Jannika, w którym "Lamprecht" pisze, że ma załamanie nerwowe. Jego koleżanka Claudia postanawia go odwiedzić, ale nie może przejść przez portiernię. Lamprecht widzi Claudię na ulicy i jest pewien, że to ona jest sprawczynią całego zamieszania.