Sudan: abia au scăpat cu viață25 min
Este o poveste îngrozitoare, dar reală. Ea începe în nordul țării, cu supraviețuitorii celui mai mare masacru din istoria contemporană. Supraviețuitorii căderii El Fasher, în Darfur, povestesc despre bombardamente, foame și drumul morții care i-a dus până în tabăra de refugiați.