Atacurile militare ale SUA și răpirea șefului statului venezuelean, Nicolás Maduro, pe 3 ianuarie 2026, reprezintă un eveniment major în istoria Venezuelei. Ce se va întâmpla acum? Documentarele și reportajele noastre oferă o bază pentru înțelegerea acestei țări bogate în petrol, dar aflate în criză.