Colonizare accelerată în Cisiordania
Cum cuceresc coloniștii israelieni extremiști terenurile din Cisiordania? O investigație asupra unui mecanism de deposedare bazat pe multiplicarea avanposturilor ilegale cu scopul de a alunga populațiile palestiniene vecine, cu sprijinul guvernului israelian.