Ukraine: The Driver from Bucha25 min
Konstantin Gudauskas is an ordinary hero, risking his life to save victims of the Russian army in Bucha. Nicknamed the "Angel of Bucha", Konstantin is a former Kazakh human rights activist who fled his country for Ukraine in 2019. He used his status as a non-Ukrainian to evacuate 203 local people, and documented the Russian massacre.