TikTok: O rețea sub influență (2/2)
De ce se află TikTok în centrul confruntării dintre Beijing și Washington? Al doilea episod: Sub primul mandat al lui Donald Trump, scandalul Huawei, un gigant chinez al telecomunicațiilor acuzat de spionaj, marchează începutul decuplării economiilor celor două țări.