Somalia: The Return of Islamic State25 min
After being crushed in Iraq and Syria, members of Islamic State reinforced their presence on the African continent. In Somalia, the terrorist organisation has set up a fiefdom in the Puntland region. The local army of this semi-autonomous region has launched an offensive to eradicate them.