Somalia: Revenirea Statului Islamic25 min
După ce au fost înfrânți în Irak și Siria, membrii Statului Islamic și-au consolidat prezența pe continentul african. În Somalia, organizația teroristă și-a stabilit un fief în regiunea Puntland. Armata locală a acestei regiuni semi-autonome a lansat o ofensivă pentru a-i elimina.