USA-Canada: The Divorce12 min
Only the Detroit River separates Windsor in Canada from Detroit in the US state of Michigan. The two cities are bound together by economic and social ties. But as Trump introduces tariffs and makes bellicose remarks about making Canada an American state, tempers are fraying, and the relationship has soured.