Światowy wyścig po sztuczną inteligencję13 min
Amerykańscy i chińscy giganci cyfrowi walczą o supremację w sektorze sztucznej inteligencji. Oba państwa inwestują bajońskie sumy w tę technologię. Gdzie w tym wszystkim jest Europa? Jakie są szanse i zagrożenia związane ze sztuczną inteligencją?