Cu hărțile pe masă
Giganții americani și chinezi se luptă pentru supremația în sectorul AI, cu investiții colosale. AI-ul generativ, care produce texte, imagini și muzică, se află în centrul acestei lupte. Această revoluție tehnologică ridică probleme strategice și etice.