Cambodgia: cărămizi însângerate25 min
În Cambodgia, industria construcțiilor este în plină expansiune. În capitala Phnom Penh, turnurile se înalță unul după altul. Pentru a susține această creștere vertiginoasă, fabricile de cărămizi din suburbiile orașului Phnom Penh funcționează la capacitate maximă zi și noapte. Pentru a construi noul regat, muncitorul a devenit sclavul aurului roșu.