Japan: Fukushima's Toxic Waters26 min
On 11 March 2011 a powerful earthquake and Tsunami triggered a nuclear accident in the Fukushima power plant in Japan, the worst nuclear accident ever except for the Chernobyl disaster. Nearly fifteen years later, ARTE Reportage returns to the area to see how locals live with radioactivity.