Israel-Palestine: Borderlines37 min
For 15 years, Edward Kaprov has been photographing Israelis and Palestinians along Israel's borders, the dividing lines between two visions of the same land. In the kibbutzes around Gaza, in the Palestinian villages and Jewish settlements of the West Bank, and in the Bedouin hamlets close to Lebanon.