Occupied West Bank: The Hidden Conflict13 min
Hidden from the world's attention, radical settlers in the occupied Bank have been displacing more and more Palestinians from their villages in recent weeks. Faced with threats and violence, residents of the Bedouin village of Wadi Al Siq in the Jordan Valley abandoned their hills. South of Hebron, in Wadi Al Tiran, some families are still holding out. The inhabitants of the nearby village of Zanuta have already left.