Great Myths - The Odyssey (5/10)
A year has passed. It is time for Odysseus and his men to leave the witch Circe’s island and return to Ithaca. To do so, they must first go to meet the prophet Tiresias in the Underworld. Only he can tell them what to do to appease Poseidon's wrath so that they can return to the seas. But by going to Hell, Odysseus now runs the risk of provoking the almighty Zeus.