Great Myths - The Odyssey (7/10)
Odysseus' fleet tries to avoid Charybdis, but then Scylla, a horrible multi-headed creature, destroys three of his ships. The crew are desperate for rest on the island of Helios, which is now in sight. But they'll never make it off the island.