Marile mituri - Odiseea (7/10)
Flota lui Odiseu încearcă să ocolească Caribda, dar apoi o creatură îngrozitoare cu mai multe capete, distruge trei dintre corăbiile sale. Echipajul tânjește după odihnă pe insula lui Helios, care se vede acum la orizont. Dar nu vor reuși niciodată să părăsească insula.