Guatemala: Guardians of the Maya Forest25 min
The tropical rainforests can still be protected and saved from destruction. The new forest communities in Guatemala show us how: with their sustainable forestry, they are conserving the Maya Biosphere Reserve, over two million hectares of primeval forest.