Does Scrolling Make Us Stupid?
Every year, astronomical sums of money are spent worldwide on arms, when it would be a thousand times better to invest in eradicating hunger and poverty or funding the fight against climate change. In today's political climate, this view might seem naive. So is doing without weapons just wishful thinking? Do we need arms for peace?