Ninja – nowa pasja Europejczyków31 min
Zawodnicy ninja skaczą, wspinają się i przemieszczają z jednej przeszkody na drugą bez dotykania podłoża. Dyscyplina wywodząca się z popularnego programu Ninja Warrior przekształciła się w sport z międzynarodowymi zawodami i federacjami. Coraz więcej młodych ludzi chce opanować te wymagające, akrobatyczne umiejętności.