Ninja warrior, un sport la modă31 min
Ninja Warrior este o emisiune de televiziune japoneză din anii '90 care a devenit foarte populară în toată Europa. Acest concurs televizat a dat naștere unui adevărat sport bazat pe trasee cu obstacole care pun la încercare viteza, rezistența și coordonarea sportivilor. Acest reportaj ne arată cum se dezvoltă acest sport încă foarte tânăr în Germania.