Re: Liberland
Samuela Davidova, influencerka i entuzjastka kryptowalut, podróżuje po świecie, by promować państwo, które oficjalnie nie istnieje. Liberland obiecuje uprościć procedury administracyjne i zastąpić podatki dobrowolnymi składkami. Libertariańska utopia zyskuje coraz więcej zwolenników na całym świecie.