Re: Włochy: życie na superwulkanie
W pobliżu Neapolu leży wulkaniczny region Pól Flegrejskich. Ostatnio trzęsienia ziemi stają się tam coraz częstsze i intensywniejsze – skorupa ziemska podniosła się o metr i grozi pęknięciem. Sytuacja niepokoi miliony mieszkańców regionu, którzy z niepewnością patrzą w przyszłość.