Czy będziemy mieszkać w Amazji?28 min
Choć bardzo powoli, kontynenty nieustannie się poruszają. To oznacza, że z biegiem czasu Ziemia nadal ewoluuje. Naukowcy i naukowczynie stworzyli teorię, że w pewnym momencie te zmiany tektoniczne doprowadzą do utworzenia superkontynentu, Amazji.