Does Scrolling Make Us Stupid?
The biggest movement in our lives is one that we don't even notice: The continents of the earth are on the move, albeit in slow motion. For several decades now, humans have been developing an understanding of where this continental drift could lead: We are all moving towards a supercontinent that unites almost all the planet’s land masses. But what would life be like on this supercontinent called Amasia?