Turcja: katastrofa a wielokulturowość12 min
Antiochia i okolice najbardziej ucierpiały podczas lutowych trzęsień ziemi w Turcji. Przed katastrofą miasto było znane ze swojej różnorodności: mieszkało tu ponad 200 tysięcy osób – sunnitów i alewitów, prawosławnych i Ormian. Plany odbudowy Antiochii zagrażają przetrwaniu tej symbiozy.Dokument z lektorem.