Geopolityka Turcji13 min
Turcja jest krajem na styku Europy, Rosji, Kaukazu i Bliskiego Wschodu. Wiążą się z tym zarówno szanse, jak i zagrożenia, potencjalni partnerzy i jednocześnie rywale. Wygląda jednak na to, że Recep Tayyip Erdogan czuje się w tej skomplikowanej grze jak ryba w wodzie. Potwierdza to analiza jego polityki.