Yuja Wang x David Hockney
Pianistka Yuja Wang spotyka się ze sztuką Davida Hockneya: zainspirowana pokazami jego obrazów, światowa gwiazda wykonuje znakomity program muzyki - z repertuarem od baroku do współczesności. Niezwykły wizualnie występ został nagrany w kilka wieczorów w sierpniu 2024 r. w londyńskim Lightroomie.