Flower Power - Niderlandzkie malarki XVII wiekuSztuka + muzyka
W muzyczno-wizualnych związkach nie ma mezaliansów. W tym odcinku pokazujemy, jak idealnie zgrali się Jane Zhang i Edward Hopper, Kendrick Lamar i Shantell Martin, a także Claude Debussy i Antoine Watteau. To coś więcej niż inspiracja, to chemia!