Soundtrack of Arts
From pop to classical, musicians from all eras have been inspired by the visual arts. This episode explores Jane Zhang’s dialogue with European art history, Stephen Sondheim’s interest in the paintings of George Seurat and Beyoncé and Jay-Z take over the Louvre for their music video for Apeshit.