The History of Hair in ArtSoundtrack of Arts
How art and music cross-pollinate. Rapper Jay-Z considers himself a modern Picasso, the performance artist Marina Abramović resurrects Maria Callas and Franz Liszt immersed the painting The Battle of the Huns in triumphant orchestral colours. How art and music cross-pollinate.