Lady Gaga uważa się za niedokończone dzieło sztuki. A Jay-Z i Marina Abramovic tworzą przy pomocy performansu i muzyki zupełnie nową jakość. Podobnie, jak Ariana Grande i Georgia O'Keeffe.