Soundtrack of Arts
From pop to classical, musicians from all eras have been inspired by the visual arts. This episode explores the dialogue between sculptor Anselm Kiefer and composer Pascal Dusapin, Madonna and Tamara de Lempicka and Katy Perry and Piet Mondrian, amongst others.