Flower Power - Niderlandzkie malarki XVII wiekuSztuka + muzyka
Katy Perry doskonale zrozumiała, jak stać się dziełem sztuki – tłem jej klipu do “This is how we do” są zmieniające się plansze z muzeum, przez które przechodzi, serwując widzom przegląd największych dzieł sztuki. Ale nie jest to nowy pomysł. Podobne dialogi ze sztuką nawiązywała już Madonna i XX-wieczny kompozytor Jean Françaix.