Re: Liberland - A Libertarian Micronation
A cryptocurrency enthusiast, young Czech influencer Samuela Davidova has been won over by the Liberland project. She is travelling the world to gain official recognition for this aspiring state, a tiny strip of land on the border of Serbia and Croatia. Liberland promises to simplify bureaucracy and replace taxation with voluntary contributions according to libertarian values.