R:e
Ser cabrales powstaje według ścisłych zasad, z których najważniejsze jest roczne dojrzewanie w górskiej jaskini. Cabrales powstaje tylko w jednym regionie Hiszpanii, w Asturiach, na północy kraju. Choć powstaje od tysiącleci, jego produkcji zagrażają zmiany klimatu i eksodus lokalnej ludności do miast.