Czy kiedyś może zabraknąć nam prądu?
Nasza energetyka się zmienia. Odnawialne źródła energii muszą zastąpić paliwa kopalne, ale musimy także pomyśleć o sieciach przesyłowych, które są uszkadzane przez klęski żywiołowe i cyberataki. Nie mówiąc już o tym, że globalnie zapotrzebowanie na kilowaty rośnie pięć razy szybciej niż populacja. Czy pewnego dnia może nam zabraknąć prądu? Film z lektorem.