Gdzie leży kres naszych podróży?28 min
Głód odkryć i pokonywania ograniczeń napędza nas od zarania dziejów. Organizujemy ekspedycje, by okiełznać dziką naturę i po raz kolejny udowodnić sobie, że jesteśmy panami świata. Ale gdzie leży kres naszych podróży? Czy ambicja, by uczynić sobie poddanym również kosmos nie jest zbyt śmiała?