Can We Live Without Electricity?
Humanity is dependent on electricity. Power outages have been rare for us so far, but our electricity system is being transformed: renewable energies are intended to replace the fossil fuels that have reliably supplied us. Additionally, the risks of natural disasters and cyberattacks are increasing. At the same time, our electricity demand is growing tremendously.