Yes Men vs. Trump18 min
The oil and gas industry in America is over the moon as the US president wants them to ‘drill baby drill’. How are climate activists feeling as America rolls back on its climate obligations? Tracks met the Yes Men who infiltrate oil and gas conferences to protest the sector’s greenwashing.