Hiszpania: ratunek na pełnym morzu31 min
Juan de la Cosa to szpital na wodzie, który towarzyszy hiszpańskiej flocie rybackiej w Zatoce Biskajskiej, czasem aż po Azory. Wyposażony w salę operacyjną, laboratorium i oddział intensywnej terapii, umożliwia udzielanie pomocy w wyjątkowo trudnych warunkach. Między wiatrem, falami i niepewnością Atlantyku załoga i lekarze tworzą bezpieczne miejsce dla potrzebujących pomocy.