Re: Spain - Saving Lives at Sea
The Juan de la Cosa - one of the few civilian hospital ships in the world - is on a mission in the Atlantic. Its crew accompanies the Spanish fishing fleet in the Bay of Biscay, ready to intervene in the event of an emergency and saves lives at sea.