Uciec z Gazy za wszelką cenę31 min
Od początku wojny w Strefie Gazy ponad milion osób straciło dach nad głową. Wśród nich rodzina Nidala Bulbula, mieszkające od 2011 roku w Niemczech. Nidal udaje się do Kairu, by sprobówać wyciągnąć krewnych z piekła, jakim stała Gaza.