Re: Getting Out of Gaza
Since the beginning of the war in Gaza, nearly one million Palestinians have been displaced and are surviving in terrible conditions in makeshift refugee camps. Nidal Bulbul, a Palestinian-German living in Berlin is desperately trying to get his family out of Gaza.