Zachodni Brzeg: powrót palestyńskich więźniów13 min
Zachodni Brzeg żyje w rytm kolejnych uwolnień więźniów trzymanych w izraelskich aresztach. 19 stycznia 2025 roku trzy izraelskie zakładniczki zostały wymienione na 90 palestyńskich więźniów. Większość z nich to kobiety.