La 34 de ani de la independența Moldovei, țara e marcată de exod și de războiul de la graniță. Înarmat cu aparatul său de fotografiat, Victor Organ străbate țara, pentru ca locuitorii satelor izolate să nu fie uitați - momente neprețuite pentru oamenii care se simt abandonați de decidenții politici, rupți între Est și Vest, între trecut și viitor.